photo cooltext977547113.png  photo cooltext977547423.png  photo cooltext977547960.png

Tempahan masih dibuka

Assalamualaikum


:61: Kepada semua tak lama lagi kita akan masuk hari berpuasa ...dah tak lama dah lagi 2 bulan tak silap saya lah ...dah ganti puase ker ??
Anyway bukan ito yang saya nak cakapkan tetapi baju raya dah tempah ker ??
Berape pasang ?? :face17:
Manik ?? berape baju yang ader manik ??
Tempahlah disini


:t:BAJU KURUNG @ MANIK:t:


:61: Untuk wanita yang ingin kelihatan menarik dan bergaya
:61: Wanita berkerjaya yang inginkan penampilan yang anggun dan bergaya
:61:Menukarkan baju yang lama kepada yang baru
:61:Boleh menjadikan aktiviti menjahit manik satu bidang perniagaan/kerjaya anda
:61: Ha sah sah semua tempahan dari butik sudah tutup ...sekarang ni saya masih buka lagi sebelum tempahan ditutup....
:61:saya ada menerima tempahan menjahit baju kurung @ manik
:61: Peringatan !!! segala tempahan adalah dirunding dengan saya dahulu sila call my number 013-3961161
:61:Membantu para penjahit yang tak cukup tangan untuk raya ni ... :face52:

No comments: