photo cooltext977547113.png  photo cooltext977547423.png  photo cooltext977547960.png

Apakah itu Pre-order



 


Apakah itu Pre-order?


Pre oder bermaksud barang tersebut belum tersedia ada stock,bermakna custemor perlu membuat booking barang tersebut dengan membuat  bayaran deposit dahulu kemudian stock akan sampai dalam masa seminggu

Kebiasaanya Pre-order akan dibuka selama tempoh 7 hari sahaja untuk setiap batch. Pelanggan dikehendaki merujuk kepada tarikh terkini yang dipaparkan dalam laman utama blog /facebook bagi mengetahui tarikh batch semasa. Cth: P.O. Batch (22nd - 28th July 2010).

Penghantaran:
Tarikh penghantaran item akan dinyatakan bersama-sama dalam . Kami tidak melayan sebarang rayuan untuk penghantaran lebih awal. Kalau tak boleh tunggu dan nak juga bagaimana? Boleh, tetapi anda perlu menambah  bayaran sejumlah dengan harga ready stock.


Pembayaran:
Tarikh akhir untuk membuat bayaran adalah tarikh tutup (12.00am). Cth: P.O. Batch (22nd - 28th July 2010). Tarikh tutup adalah pada 28/7/2010. Item anda akan dibatalkan atau dibawa ke batch seterusnya jika berlaku kelewatan pembayaran.


Mengapa harga ready stock lebih mahal berbanding pre-order?
Ready stock akan dihantar segera sehari selepas pembayaran anda, tidak perlu menunggu seperti pre-order yang mana kami yang menetapkan tarikh penghantaran kepada anda. Bagi yang URGENT atau sebagainya, kami tidak galakkan anda membuat pre-order.








No comments: